.





































Dežela BMW XDrive - Kranjska Gora


20.10. - 20.11. 2015 - Mesec Oblikovanja 2015

Oblikovalska okuševalnica
Nagrada za kulinarično odličnost:
Ekipa »Sredi fantastičnega ničesar« - Gostilna Krištof

Več prispevkov si lahko preberete tukaj

http://www.delo.si/prosti-cas/kulinarika/oblikovalska-okusevalnica-s-kuhinjo-na-poti.html

http://www.mesecoblikovanja.com/oblikovalska-okusevalnica-2015/


14.11.2014 - Prispevek oddaje na Lepše o Nežkini hiši, Gostilni za dva in predstavitev samooskrbe z ekološkim zabojčkom za vaščane gostilne Krištof.



25.3.2013 - Več aktualnih novic si lahko pregledate na naši Facebook strani tukaj

24.1.2013 - Prispevek RTV Slo sledljivosti ekološke hrane
Prispevek si lahko poslušate tukaj

18.10. - 18.11. 2012 - Mesec Oblikovanja 2012
Krištofovi tudi to leto nagrajeni na Eat & Drink Design

Delova priloga ODPRTA KUHINJA
Recepti s slovenskimi avtohtonimi sortami jabolk

 

28.10. 2012 - Izbor nedelovih gostiln 2013

26.4. 2012 - BBC news prispevek o kranjski klobasi
s Tomažem Bolko
s klikom na link si lahko ogledate posnetek

 

Predstavitev Gostilne Krištof v oddaji "Na lepše" na RTV SLO

 

13.10. - 13.11. 2011 - Mesec Oblikovanja 2011
Krištofovi tudi to leto nagrajeni na Eat & Drink Design

Tudi to leto tekmovanje za Eat & Drink Design, ki je otvoritveni dogodek Meseca oblikovanja in na katerem tekmujejo gostinsko-oblikovalski pari, ni minilo brez udeležbe Gostilne Krištof, ki je bila tudi letos, že četrtič zapored, nagrajena za svojo predstavitev. V četrtek, 13. oktobra so Krištofovi na čelu z bratoma Tomažem in Krištofom Bolko občinstvu in strokovni komisiji, kateri je predsedoval Chef Andrej Kuhar, predstavili svojo interpretacijo teme letošnjega Meseca oblikovanja – Nova pravila, vloge in vladarji.



Mesec oblikovanj 2011


FOTO: Aleš Fevžer
S klikom na fotografijo si lahko ogledate še ostale fotografije

Rdeča nit letošnje Krištofove predstavitve poimenovane Krištofova sled bila nosilna tema Meseca oblikovanja »Nova pravila, vloge in vladarji«. Krištofovi so skupaj s svojo ekipo, katero so sestavljali še oblikovalka Nina Levičnik, družina ekološkega pridelovalca Primoža Krišlja, Dario Cortese in predstavniki podjetij Invida in Mediainteractive, je »sledila« jagnječji obari z ajdovimi žganci, ki jo v njihovi gostilni pripravljajo po tradicionalnem družinskem receptu, ki  izhaja iz gostilne v Tupalčah. »Sled« je tako vodila skozi različne segmente priprave: od žgancev in obare ter glinene in lesene posode, pa vse do načina predstavitve, kjer je glavna vloga pripradla najsodobnejši informacijski tehnologiji. Če je bil prvi segment obarvan z družino in tradicijo, se je v drugem tradicionalnost (oblik in materialov) prepletla s sodobnostjo (postopkov), medtem ko pa je bil zadnji segment zapisan napredku in inovativnosti.  

Primer sledljivost obare z žganci od ekološkega kmeta Krišelj Primoža , izdelave krožnika in recepture naše babice

 

Če Krištofovim »sledimo« skozi prizmo letošnje tematike Meseca oblikovanja, pa le to lahko interpretiramo nekako takole: nova pravila predstavlja priprava tredicionalnih receptov na nov, sodoben način – predvsem z ekološko in divjo hrano, ki jo je bilo moč srečati tudi pri jagnječji obari; nove vloge  zastopajo vse tiste skupine ljudi, s katerimi komuniciramo na druge načine – tu gre predvsem za naše najmlajše, skupine s posebnimi potrebami (slepi in slabovidni, gluhonemi, ...) ter druge jezikovne skupine – in za vse te imajo Krištofovi pripravljene čisto svoje jedilne liste, ki pa so tako subtilno umeščeni v njihov jedilni list, da imajo vsi uporabniki občutek, da so enakovredni; nove vladarje pa poosebljajo računalniki, ki je kljub temu, da je del našega vsakdana, prava neizkoriščena neznanka na področju gastronomije. Zato so Krištofovi poskrbeli tudi za prvi čisto pravi jedilni list na iPadu. Pri čemer pa ne gre »samo« za jedilni list, ampak za mnogo več, saj aplikacija omogoča tudi »sledenje« jedem, sestavinam, surovinam,... skozi predstavitvene filme in zemljevide.

Multimedijska tehnologija v gostinstvu

Bliskovit razvoj mobilnih multimedijskih naprav kot so pametni telefoni, ipadi in ostali tablični računalniki ne bo obšel nobenega področja v privatnem in poslovnem življenju. Izjemna praktičnost in enostavna uporaba, relativno nizka cena in dolga življenska doba the naprav omogočajo uporabo tudi na področjih, kjer klasični računalniki niso bili uspešni. Gostinstvo je eno od področij, kjer se obetajo nove inovativne informacijske rešitve. Tablični računalniki opremljeni s specializiranimi programskimi rešitvami in kvalitetnimi multimedijskimi vsebinami bodo dobili svoje mesto z različnimi nameni v različnih vrstah gostinskih lokalov.

V lokalih za množično prehrano bodo namizne naprave omogočile privlačno seznanjanje s trenutno ponudbo in izvedbo naročila, s tem pa pohitritev in pocenitev postopka naročanja. V boljših lokalih bodo multimedijski "jedilni listi" in "vinske karte" v pomoč natakarju in bodo omogočile dostop do dodatnih informacij, privlačnih video predstavitev izvora hrane in pijače, predstavitvi okolice lokala, pomoći ljudem s posebnimi potrebami, zabavi za otroke in še marsikaj. V podjetjih Invida in Mediainteractive se ukvarjamo z inovativnimi rešitvami na kreaciji multimedijskih vsebin in tehnoloških platform. Tako smo v okviru serije produktov StudioInteractive v sodelovanju z inovativno gostilno "Krištof" pripravili demonstracijo rešitve Jedilni list in vinska karta.

Ta rešitev, ki deluje na tabličnih računalnikih Apple iPad in Android, lahko pa tudi na ustreznih pametnih telefonih, prinaša na gostinsko mizo mnogo privlačnih informacij o trenutni ponudbi, izvoru in nastajanju jedi, recepte, informacije o vinih, zabavne vsebine za najmlajše, odprta je pa tudi za nove inovativne pristope, ki si jih bodo posamezni gostinci zamislili v cilju predstavitve svojega lokala in okolice. Vsebine so kreirane na tak način, da olajšujejo dostop ljudem s posebnimi potrebami, kot so zvočni zapisi, podpora povečavi slike in podobno. Velik poudarek smo dali izjemni enostavnosti uporabe, pri kateri ne potrebujemo nobenih računalniških znanj in odprtosti za dodajanje novih vsebin, dnevne ponudbe in podobno.

Rešitev StudioInteractive ni namenjena samo namiznih napravam, ampak jo lahko uporabimo  za informiranje gostov tudi na stenskih zaslonih in stenskih interaktivnih terminalih. Rešitev  lahko integriramo tudi v klasično spletno stran lokala, informacije so seveda dostopne tudi izven lokala preko mobilnih naprav pa tudi od doma z osebnih računalnikov. S tem zagotovimo racionalnost pri kreaciji vsebin in enotno celostno podobo lokala.

Verjamemo, da nič ne more nadomestiti vrhunskega natakarja, kuharja in ostalega osebja, verjamemo, da del gostov ne bo posegel po the napravah, vsekakor pa inovativne specializirane multimedijske rešitve lahko prispevajo k seznanjanju gostov s kvaliteno ponudbo, spodbujajo dodatna naročila v lokalu zagotovijo pridih bodočnosti.

Franc Dolenc,
Mediainteractive
+386 40 272561


Poglejte tudi, kaj so o nas zapisali pri društvu gluhih in naglušnih AURIS

http://www.auris-kranj.si/index.php/novice-drustva/52-novice-drustva/318-mesec-oblikovanja



Jedilnik za slepe



V gostilni Krištof prilagojeni tudi gluhim
Video prispevek

http://www.zveza-gns.si/slovenija/v-gostilni-kristof-prilagojeni-tudi-gluhim

Izbrani članki iz slovenskih revij in časopisov v letu 2011





Izbrani članki iz slovenskih revij in časopisov v letu 2010

21. oktober 2010.
Gostilna Krištof in oblikovalka Toni Nina Levičnik sta zasedla 1.Mesto Eat&Drink Design na Mesecu oblikovanja v Ljubljani

Eat and Drink Design
Krištofov krog zmagal na Mesecu oblikovanja

Tudi letos je konec oktobra prinesel prireditev Mesec oblikovanja, ki so ga otvorili v četrtek, 21. oktobra 2010 zvečer v prostorih Viba filma, in tudi letos je prvo nagrado v kategoriji Eat and Drink Design prejela gostilna Krištof iz Predoselj pri Kranju. Podelitev Eat and Drink Design nagrade je v slovenskem prostoru unikaten dogodek, na katerem tekmujejo gostinsko-oblikovalski pari in na katerem so se tudi letos, že tretjič zapovrstjo prepletli sodobni kulinarični trendi z aktualnimi oblikovalskimi smernicami.

Tomaž Bolka iz gostilne Krištof je v paru z Nino Levičnik, doktorandko arhitekture in someljejko iz Kranja, predstavil kreacijo z naslovom Krištofov krog. Pri le tem je šlo za zgodbo o sladko-slani transformaciji (transformacija je nosilna tema Meseca oblikovanja) in kroženju vode, ki predstavlja življenjski prostor tako postrvi Vodomec, kakor tudi piranskemu brancinu Fonda. Fileja obeh rib je Tomaž odimil (postrv na senu in z bukovim žaganjem, brancina pa na morski travi in s suhim rožmarinom) in začinil na licu mesta (postrv z jabolčnim kisom in lešnikovim oljem, brancina pa z grozdnim kisom in oljčnim oljem; medtem ko pa sta bili začimbi pri obeh enaki – solni cvet in mleta ekološka hrana za krmo rib) ter postregel na izdolbenih ledenih kubusih. Le ti so (poleg sladko-slanih elementov) predstavljali enega ključnih elementov transformacije, sam so jih gosti po uporabi »vrnili« nazaj v krog – s tem, ko so led odvrgli na rečno oziroma morsko kamenje in se je led stopil ter voda odtekla nazaj na zemljo, je bila transformacija zaokrožena.

Ker je bila letošnja konkurenca huda kot še nikoli, se je komisija, v kateri sta bila poleg organizatorja prireditve Zmaga Novaka tudi Andrej Kuhar, prvi in edini Slovenec z Michelinovo zvezdico, in legenda slovenskega oblikovanja Vladimir Pezdirc, prvo nagrado dodelila še Hiši Franko iz Starega Sela pri Kobaridu, ki je moči združila z oblikovalko stekla Tanko Pak.

Izjava Tomaža Bolke
»Pri tem tekmovanju mi je najbolj všeč možnost, da lahko ob sodelovanju z oblikovalcem, na inovativen način predstavim tisto, kar delamo v naši gostilni. Tovrstno sodelovanje mi daje »moč«, ki je pri vsakdanjem delu nimam. Nagrada mi na eni strani predstavlja priznanje, da delam prav, na drugi pa mi daje pogum za nove kreacije.«

Več na:

www.monthofdesign.com/category/eatdrink-design/eatdrink-design-2010/
www.gostilnakristof.si/



Galerija fotografij iz prireditve

 

Izbrani članki iz slovenskih revij in časopisov

Izbrani članki iz tujih revij in časopisov

 

mesec oblikovanja 2009

15. oktober 2009.
Gostilna Krištof in oblikovalec Toni Kancillja sta v sodelovanju z mesarijo Arvaj zasedla 1.Mesto Eat&Drink Design na Mesecu oblikovanja v Ljubljani

Arvajeva Kranjska klobasa in krvavica (s potočnimi raki) na krožniku s špilo. Ekološki krožnik s špilo predstavlja združitev dveh krožnic (krožnik in pribor), združitev tradicionalnih okusov in sodobnih-modernih oblik. Združitev je rojstvo, začetek vsega. Pred vami je krožnik Krištofovih okusov za ljubitelje tradicionalnega, poznavalce vrhunskega in prijatelje sodobnega-modernega.

Ostale fotografije si lahko ogledate v galeriji

Toni Kancilja Marko Arvaj, Tomaž Bolka

1. nagrada mesec oblikovanja 2009

1. nagrada mesec oblikovanja 2009

 

Gostilna Krištof na tekmovanju DELOV KUHAR LETA / POLET

Vrhunska kulinarika je doma tudi v Sloveniji

Delo, Tor 21.03.2006

Ljubljana – Javno tekmovanje za kuharja leta, ki ga že osem let prireja naša hiša, je sinoči v veliki dvorani hotela Lev zbralo številne gurmane. Precej jih niti ni dobilo prostora, saj je to ena redkih priložnosti pri nas za kuhanje pred publiko in žirijo. Enajstčlansko omizje ocenjevalcev, med katerimi je bila polovica iz vrst priznanih poklicnih kuharic in kuharjev, je letos določilo, da mora biti glavna jed vegetarijanska, z nesluteno domišljijo pa so svoje menije pripravili Ana Roš iz Hiše Franko v Kobaridu (na sredini), Tomaž Rutar iz Krištofa v Predosljah (levo) in Gregor Denk iz istoimenske gostilne v Zg. Kungoti (desno). Tako so bila zastopana tri pomembna geografsko-kulinarična območja Slovenije, ki so tudi v prejšnjih letih prispevala kar nekaj vrhunskih kuharjev. Letošnji kandidati so se uvrstili v finale na podlagi celoletnega ocenjevanja dobrih kuhinj v prilogi Polet.

B. P.
Delov kuhar leta je Gregor Denk

DELO,  Tor 21.03.2006, 18:14

Delov kuhar Gregor Denk

Slovenija daje le malo priložnosti ambicioznim kuharjem, da bi se javno pomerili. V osmem tekmovanju najboljših so se za modri trak hiše Delo potegovali trije kuharji pred več kot 200 gosti in zahtevno strokovno žirijo. V ponedeljek zvečer je v hotelu Lev žirija ocenjevalcev in poklicnih kuharjev ocenila kulinarične mojstrovine, ki so jih pripravili Ana Roš iz Hiše Franko (Selo pri Kobaridu), Tomaž Rutar iz gostilne Krištof (Predoslje na Gorenjskem) in Gregor Denk iz istoimenske gostilne v Zg. Kungoti pri Mariboru.

Veličina dobrega okusa je zmago z modrim trakom prinesla 29-letnemu Gregorju Denku, saj je med devetimi, tehnično in za oči neponovljivimi mojstrovinami domače kulinarike prepričal tudi občinstvo, ki je bilo ob koncu pokušanja enakega mnenja kot žirija. Zanimanje za pokušine je bilo tolikšno, da je precej razočaranih ostalo na čakalni listi. Jedi, ki so jih za to posebno priložnost pripravili tekmovalci, kažejo, da tudi slovenska kuhinja iz svojih starih korenin že raste v kulinarično Evropo zahtevnih dobrojedcev.



Gregor in zmaga

POLET, Čet 23.03.2006

Gostilna Denk je poznana in v svojem koncu vpeljana, ampak Zgornja Kungota nad Mariborom vendarle ni Champs Elysées, še Dunajska v Ljubljani ne. Kljub temu Gregor sanja o Michelinovi zvezdici. Saj tudi drugje po gurmanski Evropi zvezdice padajo (tudi) v manjše kraje, ki jih komaj najdeš na zemljevidu, pa ljudje tja romajo po kulinarične užitke, ni tako? No, za začetek je prišel, videl in zmagal v zveneči konkurenci za Delovo kapo kuharja leta ta ponedeljek v hotelu Lev.

Kar tako? Ne čisto. Ni ravno padel z neba. Marsikdo, ki se profesionalno posveča sodobni kuhinji kot umetnosti, Gregorja pozna kot raziskovalno dušo, ki se svojih strasti uči, kjer je le mogoče, in brez zadrege potrka na znamenita kuharska vrata po Evropi. (»Ko sem slišala, da pride tudi Gregor, sem še raje sprejela povabilo na tekmovanje!« je v kuhinji vzkliknila njegova najhujša tekmica Ana Roš iz Hiše Franko.) Sicer pa imajo v družini dva fanta, starejši, to je ravno devetindvajsetletni Gregor, je v gostinsko šolo hodil v Avstriji, saj so tam že pred leti imeli tako imenovani dualni sistem in si je poleg šole lahko nabiral znanje tudi pri mojstru; mlajši, triindvajsetletni David, pa je srednjo gostinsko naredil v Mariboru, a danes kuha na Dunaju. Sta kot dva razigrana mulčka v peskovniku, ki se tudi pričkata (seveda okoli priprave jedi), si nagajata in se veliko smejita, ampak njune potičke so presneto užitne! Tudi na tekmovanje sta prišla oba, pomagalo je, kot je bilo razumeti, tudi Gregorjevo dekle, vsaj tako je v svoji končni zahvali, podobni tistim na oskarjih, dejal Gregor.

Tekmovalci in ocenjevalci

Kot že rečeno, je bila njegova huda tekmica prekaljena Ana Roš, ki je s svojim Valterjem že pred leti orala ledino sodobne, od zrezkov svetlobna leta odmaknjene kuhinje. Ni jima bilo žal denarja, da sta hodila po najbolj razvpitih restavracijah razvitih dežel opazovat, kaj so modni trendi na krožnikih razvajenih jedcev. Tretji, Tomaž Rutar, pa je s svojim znanjem zastopal gostilno Krištof v Predosljah, ki z naprednimi koncepti lastniške družine Boljka tudi že lep čas odstopa od gorenjskega in slovenskega množičnega okusa. Zdaj so se pri Krištofu, kjer imajo certifikat uporabe biološko pridelanih živil, usmerili tudi v vegetarijanske in celo čisto veganske jedi (kar ne pomeni, da ne morete naročiti tudi česa drugega, da se razumemo!), to pa je, milo rečeno, velik pogum.

Odločitev, da bo letos za tekmovanje predpisana vegetarijanska glavna jed (tudi brez rib in morskih sadežev), je bila zato videti pisana »Krištofom« na kožo. Dvesto gostov v imenitno pripravljeni dvorani Karintija hotela Lev (še kar nekaj jih je razočaranih ostalo na čakalni listi) je nekoliko skeptično pričakovalo, kaj le je mogoče narediti vegetarijanskega, da bi prepričal enajstčlansko žirijo. Poleg rednih Poletovih ocenjevalcev so jo sestavljali še kuharski mojstri: šef kuhinje v Levu in vodja letošnjega tekmovanja Jožef Oseli, Janez Bratovž (JB na Miklošičevi in v Podvinu), Tomaž Kavčič (Pri Lojzetu, Zemono), Boštjan Slak (Maxim), zmagovalki zadnjih dveh tekmovanj Lilijana Gašparin Kavčič (Kotlar, Kobarid) in Martina Breznik (Raduha, Luče) ter poznavalec kulinarične Slovenije in gurmanski publicist iz Celovca Peter Lexe. Občinstvo so srbeli prsti, da bodo lahko tudi sami sodelovali pri ocenjevanju, saj so bile na mizah glasovnice, pa tudi meniji. Le odkriti ni bilo mogoče, kateri tekmovalec se bo predstavil s katero od napovedanih jedi, saj so bili skriti pod skromnimi črkami a, b, c, pa še te niso skrivale vedno istega. Le tako je pač mogoče zagotoviti tekmovalcem anonimnost in s tem tako pri žiriji kot pri občinstvu popolno enakopravnost.

Občinstvo je glasovalo nekoliko poenostavljeno: vsak gost je pri vsakem od hodov obkrožil, kateri od predstavljenih treh krožnikov mu je bil najbolj všeč, nato so se glasovi sešteli. Žirija je imela bolj zapletene glasovalne liste, ki se pozneje hranijo skupaj z zapisnikom tekmovanja v arhivu Poleta: vsak član je z ocenami od 1 do 5 in eno decimalko pri vsakem krožniku ocenil estetsko podobo, inventivnost, skladnost okusov in izvedbo.

Ocene in nepogrešljivi sodelavci

In potem preštevanje glasov, točk in razglasitev. Nenavadno dejstvo: enkrat sta občinstvo in žirija na nekem ocenjevanju enakega mnenja! Se to sploh še dogaja? Gregor Denk postane kuhar leta po izboru publike. In se opaše tudi z modrim trakom Delovega kuharja leta, ki ga praktično soglasno okrona strokovna žirija, katere ocene bi sicer lahko relativizirale ocene občinstva, ko bi bile kaj drugačne. Pa niso. Gregorjev oče vzame sinu iz rok leseno maskoto kuharja, mama (kri ni voda!) samo odkimava, ker si Gregor in David nista obula boljših čevljev. In grejo hitro domov v Zgornjo Kungoto. Ker je treba čisto vsak dan trdo delati, če imaš gostilno. Vsak dan bolj trdo, kimajo vsi tekmovalci.

Nekaj statistike: 26 natakarjev (vsaka miza je imela svojega, postrežba je bila vrhunsko organizirana), 1832 krožnikov, neznano število izvrstnih buteljk Goriških brd (mojster Oseli je vrste vin že na meniju natanko razporedil k jedem), 210 zadovoljnih gostov, ki se niso dolgočasili, čeprav so utegnili vseh devet krožnikov pokusiti šele tja do pol polnoči. Jožef Oseli, še v kuhinji, ob petih popoldne, uro po tem, ko morajo tekmovalci po pravilih začeti pripravljati jedi pred očmi zastopnika žirije: »Imenitni so. Vsi trije. Nič me ne skrbi, da ne bi bili pravočasno gotovi. Med njimi pa taka sloga, ki je že dolgo ni med Slovenci – nič ne skrivajo drug pred drugim, še pomagajo si med seboj. Dobre, uigrane ekipe, profesionalne. Čeprav prihajajo iz kuhinj, kjer običajno kuhajo za trikrat, štirikrat manj ljudi. Vedno je treba tekmovati. Še v pozna leta. Tako se česa naučiš, izmenjaš izkušnje. Toda bistvena je – zgodba. Za vsako tekmovanje moraš imeti novo zgodbo. Današnji tekmovalci imajo na krožnikih svoje trdne zgodbe. Brez zgodbe, veste, ni uspeha.« No, taka je bila naša zgodba. In imela je uspeh. Največji uspeh pa ima nedvomno in zmeraj znova tisti, ki ne pozabi, da kuhanje ni le mojstrovina tehnično popolnih barvitih kombinacij za oči, ampak da je dobra hrana še vedno predvsem hrana z naravnim, prepoznavnim okusom. l

Bogi Pretnar, foto Tomi Lombar




»Gostilna Krištof v Predosljah pri Kranju ima dolgoletno družinsko tradicijo, v zadnjih letih pa ji pečat daje mlada generacija. Ekipa simpatičnih fantov, ki se ne boji novih izzivov, je zagledana v svetovne enogastronomske smernice. Na krožniku in v kozarcu znajo pričarati tako košček sveta kot nadgraditi ponudbo domačih jedi, zato so gurmane že zdavnaj prepričali, da jih pri Krištofu vedno pričakajo in navdušujejo sezonsko obarvane jedi in njihova izvirnost.«
(PET ZVEZDIC, julij 2003)

»Vtis o kuhinji, ki se ne boji poigravanj z manj znanimi okusi, je dopolnil ananas s tofujem in jogurtom, predstavljen kot zaključna sladica. Med čakanjem na metin čaj kot prijetno alternativo večnim žganjicam za slovo smo si ogledali še dolgo vinsko karto, ki ima kar sto etiket. Večino vin si je mogoče naročiti na kozarec, manj seznanjeni z vinsko kulturo pa lahko naredijo prve korake s prebiranjem priročniških opisov vinskih sort in kletarskih postopkov, za katere je poskrbel Krištof Bolka (To je tisti brat, po katerem ima lokal, sicer pisan na mamo Elico, ime). Lahko pa si na hodniku preberejo časopisne izrezke člankov, ki opisujejo številna dogajanja v tem lokalu, kjer kuhinjo in vse, kar je povezano z njo, radi dojemajo in predstavljajo kot dogodek. Svetega Krištofa upodabljajo, kako brodi čez vodo z otrokom na ramenu. V gostilni Krištof posebno poskrbijo za otroke, saj poznajo tudi otroške porcije in jedilnike. Pohvalno!« (POLET, avgust 2003)

»Nekje sem slišal, da je med Krištofovimi stalnimi gosti tudi predsednik Drnovšek. Zakaj ravno Krištof, če pa je naokrog dovolj drugih, tudi dobrih gostiln? Prvo, kar pri Krištofu opaziš, je senčni vrt, ki je pravzaprav vhod v gostilno, ki stoji tik ob cesti. Pokrit, toda ves v zelenju, da se navadna plastika niti ne vidi ne. Lesena tla, stare mize okrog debelega drevesnega debla. Notranjost pa takšna, kot so si jo leta 1920, ob odprtju gostline, zamislili. Kakšne vse spake so vrli restavratorji ustvarili po Slovenji... Krištof pa se ni dal! Bolkovi, sina Krištof in Tomaž ter mama Elica, so raje željo po novem vnesli v vsebino jedilnega lista, ki se spreminja s sezono in svetovnimi kulinaričnimi trendi, s čimer svojim stalnim gostom ob domačih gorenjskih jedeh vedno znova predstavijo tudi kaj novega. Pa še Brdo (in brunarica) je čisto blizu...« (VEČER, julij 2003)

»Kaj vse je bilo prej in potem na mizi, vam lahko povedo pri Krištofu, kot se že 35 let reče znani gostilni v Predosljah pri Kranju. Vsekakor so nas razvajali, s sedmimi hodi v spremstvu izbranih požirkov iz Vinakoper, ki jih je med polno omizje popeljal njihov enolog Iztok Klenar. Kakšnih deset takšnih večerov pripravijo letno po Sloveniji, da gostincem in njihovim gostom predstavijo svoja vina, predvsem tista, ki so namenjena boljšim gostiščem. Pri Krištofu pa tudi ne mirujejo, saj so za Koprčani prišli Radgončani in tako naprej.«
(VINO, avgust 2003)

»Zelo malo je gostiln, ki sledijo gastronomskim usmeritvam, ki ponujajo gostom vedno nove načine uživanja ob izvirno pripravljeni hrani in dobremu vinu in tako nevsiljivo dvigajo kulturo bivanja v naši deželi. Gostilna Krištof to je. Še manj je gostiln v Sloveniji, ki v svojo ponudbo vključujejo tuja vina in jih, kar je najvažnejše, znajo ponuditi k tipičnim slovenskim jedem in tako posredno dvigajo vinsko kulturo in razgledanost. Tudi to gostilna Križtof je. V imenu Allied Domecq Agencies bi se vam rada zahvalila za promocijo in predstavitev vin, ki jih zastopamo v Sloveniji. Tedni kalifornijskih vin in jesenskih kulinaričnih dobrot v vaši gostilni so se izkazali kot pravi način kako uvožena vina približati vašim gostom in posredno našim kupcem. » (Allied Domecq Agencies, november 2002)

»Gostilna, ki jo krasi eden prijetnejših vrtov, kar jih je ugledalo našo kolektivno oko, in ki za povrh takojci očara s starinskimi, od dolge rabe patiniranimi gostilniškimi stoli in mizami, vse preredkim prizorom v izumetničene bleščave polni domovini, slovi po tematski, tujerodni (pa tudi babičini) kuhinji, posvečenih ciklusih in je med svojimi zidovi stregla tako s kameljim carpaciom kot, ob mrzlici zaradi istoimenskega filma, z zadnjo večerjo s Titanica. Zakaj bi gostilna presenečala z vedno novimi domislicami, namesto da do dovršenosti pili svoj repertoar? Eden od odgovorov: zato, da domačinom predstavi druge okuse in jih vzgaja v širokem kulinaričnem duhu. Temu prosvetnemu vodilu so se pri Krištofu oddolžili s kruhom z olivami, z lahnimi sirovimi, zelenjavnimi in jetrnimi namazi, z nevsakdanjo kombinacijo rdečega radiča, koščkov popečenega piščanca in rozin ter z nekakim carpacciom z domačo šunko, rukolo in parmezanom, medtem ko bi za toskanski, iz pršuta, divjačinske in papricirane salame sestavljeni krožnik težko rekli, da se je odmaknil od domačega hleva.«
(MLADINA, september 1999)



.